Historie teamu - leden 2012

Novoroční vyjížďka 1.1.2012

Ani letos tomu nebylo jinak a za celý team novou cyklistickou sezónu v sedlech přivítali Džerik a Maťa.

Prvních 30km na sněhu a ledu zvládli bez pádu a tím může být považována sezóna 2012 za zahájenou.

nedaleko Nového Města na Moravě:

Maťa a Džerik u Petrovic

Vše nejlepší v roce 2012 v nadcházející sezóně přejí Turbošneci.

Historie teamu rok 2012 - zpět

27.1.2012 první společné běžkování  - 44,5 km klasicky -9°C

konečně nám řádně přituhlo a tak nic nebránilo vyjet. Vzhledem k tomu, že na páteční den byla předpověď slibná a zaměstnavatel umožnil vybrat si zasloužené volno, nebránilo nic tomu abychom poprvé společně vyrazili na bílé stopy. Sejít se ve všední den to tu v celé historii teamu ještě nebylo a pravdou je, že někteří členové tak nějak nechápali, že vyrážíme na běžky v pátek ráno s předpokládaným návratem pozdě odpoledne :-) No konec tlachání a hurá v  9:15 do stopy. Glajza (rozuměj stopa) nás tento krásný páteční den zavedla kolem koupaliště na Tři Studně, nad Fryšavou až ke Kadovu a kolem něj ke Sněžnému. Po rychlém sešupu pod Podlesím na Milovy, kde byl plánován zasloužený a hlavně chutný oběd. Po gulášovce, vrabci se zelím s pětí knedlama "ja" jsme to již po vyšmatlané stopě (kvalita rolbou zde končí) a částečně skůtrem kolem Křižánek protáhly do lesa nad Svratkou a odtud po vyhrnuté (lesáci se vyřádili) lesní cestě až na začátek, nejnáročnějšího stoupání dne, po žluté na hřeben Devíti skal. Pak už jen vystoupat na další hřeben, tentokrát u hájenek nad Fryšavou,  odkud již vedla kvalitní glajza najetá rolbou do Fryšavy a kolem Třech Studní ke Sklenému, kde se stáčela na Vlachovice. Odkud vedla krásným táhlým a hlavně rychlým sjezdem ke SKI hotelu, odkud to byl již kousek do cíle, kam dorážíme po 6ti hodinách vč. obědu a focení. Opravdu vydařený lyžařský den, na který se pokusíme navázat již nadcházející neděli.

u Kadova nad Sněžným

Maťa ve soupání na Devět skal Džerik ve náročném stoupání na Devět skal nedaleko Lisovské skály

Historie teamu rok 2012 - zpět

29.1.2012 odpolední běžkování  - 28,5 km klasicky

Dle plánu je tu neděle a vyrážíme na další společné běžkování "ve dvou". Počasí přeje, sobotní vítr ustal, pěkně svítí a tak cesta od koupaliště na rozcestí Tři Studně ubíhá rychle. Stáčíme k hotelu Pavla a od něj na hřeben nad Vlachovice ke Sklenému, severně objíždíme Tři Studně a jedeme na Fryšavu. Od JZD na hájenky a přes Blatky nad Samotín, kde nemůže chybět rituál focení se s Dráteníčky. Mimo rolbou najetou stopu se dostáváme krkolomným a adrenalinem okořeněným sjezdem do Kadova, kde se opět vracíme do kvalitně upravované stopy, jež nás vede na hřeben nad Fryšavou a kolem rybníka Medlov na Tři Studně. Projíždíme přes rozcestí Tři Studně (na dohled hotelu Pavla) a krásným sešupem hrrr do údolí a kolem koupáku do Města. Za necelé tři hodinky není co řešit. Další lyžovačku chystáme jak poleví Arktické mrazy a připadne čerstvý sníh.

nacházíte se na stránkách www.turbosnekteam.com